Tarieven

De Grote Linthorst is een kleine flexibele B2B Klantcontact Center. Onze overhead is laag waardoor u een zeer ervaren Telefonische Klantexpert inhuurt tegen een gunstig tarief.

“No Cure – No Pay” doen we als professionele organisatie uiteraard niet! Deze werkwijze hanteren we om de Kwaliteit van onze Dienstverlening te kunnen waarborgen. Er zijn bedrijven die op basis van ‘no cure no pay’ leads en/of afspraken leveren. U betaald in zo’n geval allen voor de gescoorde aantallen. Een dergelijke beloningsstructuur klinkt wellicht aantrekkelijk, maar in de regel leidt dit tot teleurstellende resultaten. Waarom? Omdat er voldoende aantallen “gescoord” moeten worden om de uurtarief-kosten van een call-agent en de overhead te kunnen dekken. Dit gaat vaak ten koste van de kwaliteit van een gemaakte Afspraak of Lead.
Wel zijn we bereid om bij bepaalde Diensten tegen een lager uurtarief te werken en een vergoeding per positief resultaat af te spreken. Dit noemen we “No Cure – Basic Pay”. Zo jagen wij u niet op onnodig hoge kosten, door achteraf bijvoorbeeld de Leads of de gemaakte Afspraken in rekening te brengen. Zo weet u vooraf wat het u kost.

Nieuwsgierig geworden naar onze Dienstverlening?

Bel dan 06-223 49 268 of stuur een bericht via onderstaande invul-formulier

Maar wat kost het dan?

Iedereen kan uitrekenen wat het “outsourcen” van Telefonische Dienstverlening moet kosten. Namelijk precies wat het ú ook kost. Wij hebben geen goedkopere telefoonverbinding of mensen die voor half geld werken en zeker geen “geld toe locatie” of gratis werkplekken. We zijn een gewoon bedrijf en mensen net als iedereen. Waar we goed in zijn is Klantenbinding. Doormiddel van het voeren van een Professioneel gesprek en goed te luisteren naar uw Suspect-, Prospect- of Klant, alle belangrijke Informatie terugkoppelen naar uw bedrijf zodat u ze kunt vertalen naar Aanbod en Omzet.  En dat honderden keren per dag.

Het bedrag is niet groter, maar ook niet kleiner dan wat dit normaal kost. Het verschil zit hem in de Kennis en Ervaring om dit proces perfect te doen. Zo betaald u nooit te veel en krijgt u zeker geen “cowboy aanbiedingen”.

De mix van kennis, ervaring & eigenschappen kost geld.

Telefonische Dienstverlening uitproberen?

Maak dan slim gebruik van dit aanbod**

  • Advies
  • Propositie bespreken
  • 20 uur Telefonische Dienstverlening
  • Rapportage
  • Teruglevering Resultaten
  • Informatie gevulde Database

€ 700,-excl. BTW

** Vraag naar de voorwaarden

Kosten

De uurtarieven zijn afhankelijk van de door u gewenste B2B Dienstverlening, en of de opdracht Actiematig, Periodiek of Structureel van aard is en niet in de laatste plaats om uw Klantloyaliteit te belonen.

Om u toch een indicatie te geven van wat de kosten zijn: Uurtarief vanaf 30 euro voor wat eenvoudiger opdrachten en structureel, tot 40 euro per uur voor de opdrachten waarbij het aantal Leads en Afspraken belangrijk is. Losse, incidentele uur-opdrachten 45 euro.

Wij rekenen géén opstartkosten of andere “kantoor-kosten”. Alleen als er extern bestanden moeten worden aangekocht, zoals Adressenbestanden, met of zonder emailadres etc., dan wordt dit altijd vóóraf besproken en later één op één doorgerekend.


Vraag een Vrijblijvende Offerte aan voor een Opdracht met uw specifieke wensen voor onze Telefonische Dienstverlening.

“We helpen u en uw bedrijf graag naar een volgend niveau!”