Uitbesteden van Telefonische Dienstverlening

Er zijn veel bedrijven die kiezen voor het uitbesteden van Commerciële Telefonische Dienstverlening omdat ze de eigen Verkooporganisatie niet extra willen belasten met het maken van Telefonische afspraken, Leadgeneratie, Relatiebeheer, nabellen Beurs uitnodigingen, etc. Het is ook een extra tijdbelasting die effect heeft op de huidige capaciteit van het Sales-Team en mogelijk zelfs op de Verkoopinspanningen en Verkoopresultaten. Wij nemen dit intensieve werk uit handen nemen en uw Sales-Team zich weer kan focussen op hun corebusiness. Het uitbesteden van deze Telefonische Klantcontacten geef je niet zomaar uit handen, dat realiseren ons dat heel goed. Daarom gaan we ook Professioneel en Constructief te werk.

Nieuwsgierig geworden naar onze Dienstverlening?

Bel dan 06-223 49 268 of stuur een bericht via onderstaande invul-formulier

Relatiebeheer en onderhoud

Uw bestaande Klanten hebben aandacht nodig. De vraag is alleen, wat is de meest efficiënte manier om Klanten aan u te binden? De praktijk wijst uit dat Klanten positief reageren op regelmatig contact op de juiste momenten. Contact met uw Klanten kunt u op vele manieren onderhouden. Zo kunt u Accountmanagers, Adviseurs of uw Vertegenwoordigers op pad sturen om Klanten te bezoeken. Deze vorm van persoonlijk contact kan zeker goed werken, maar is naar verhouding vrij kostbaar. Vooral bij een groot Klantenbestand of juist bij de kleinere Klanten staan de kosten niet in verhouding tot het resultaat. In het Midden en Grootzakelijk Segment is hiervoor het Telefonisch Klantcontact dé krachtige, flexibele en kostenbesparende tool! De Klant waardeert deze aandacht en vertelt graag wat zijn wensen en behoeften zijn of juist eventuele klachten. Met deze informatie kunt u uw Klant optimaal bedienen tegen Minimale kosten en bereikt u zo het Maximale resultaat. Door versterking van de Relatie, beter inzicht in wat de Klant wil creëert u meer Klanttevredenheid, meer Omzet en meer Klantloyaliteit!

Wij ondersteunen uw Salesorganisatie ook met

Actiematig, Periodiek of Structureel

Het verzorgen van Telefonische Klantcontacten doe je er niet zomaar bij, het is een vak apart. Je bent niet klaar met één telefoontje. Het vereist behoorlijk wat Discipline om regelmatig en constructief de Telefonische Contactmomenten op te volgen. Of het nu gaat om bijvoorbeeld een actie om een Product-innovatie of een Actie onder de aandacht brengen,  Koude Acquisitie, Beurs-Leads nabellen of Lead Nurturing, daar zijn allemaal Actiematige Campagne mogelijkheden voor zoals:

Voorbeelden/mogelijkheden

  • Actiematig: aantal keren per jaar een Campagne houden; Introducties, uitnodigingen voor Beurzen, Database updaten en verrijken, Her-activeren van “slapende” klanten, etc.
  • Periodiek: maandelijkse Campagne; nabellen van Nieuwsbrieven, Direct-Mailing, offertes, Aftersales/klanttevredenheidsonderzoek, etc.
  • Structureel: Het wekelijks nabellen van relatiebestanden, Leads genereren, Afspraken maken, Koude Acquisitie, opvolgen van Websitebezoekers, Lead Nurturing, etc.

Outsourcen

Door het uitbesteden, Outsourcen van uw Acquisitie en Telefonische Klantcontacten kunt u en uw Sales-Team zich meer focussen op eigen werkzaamheden. Wij gaan Actief voor u aan de slag met de Propositie en verzamelen waardevolle informatie die wij opdoen tijdens onze Klantcontacten. Deze informatie kan bestaan uit de Wensen en Behoeftes op korte termijn of mogelijke interesses op een later tijdstip, maar ook de naam, het e-mailadres of directe telefoonnummer van de juiste contactpersoon. Zo krijgt u een goed beeld van de Suspect, Prospect of Klant.

Wij realiseren ons dat we als Visitekaartje van uw Bedrijf optreden. Daarom spreken wij de Taal van uw Segment, uw Bedrijf en uw Klant als geen ander. Dat doen we met een Team van bevlogen medewerkers, die snel en nauwlettend kansen herkent bij potentiële of bestaande Klanten. Een Prospect of Klant goed leren kennen, Continu en Flexibel inspelen op alle vragen, regelmatig overleggen en permanent meedenken hoe we het samen nog beter kunnen doen. Door onze jarenlange ervaring weten wij bovendien precies hoe we Kansen om moeten zetten in concrete, Solide Contacten. Zo zorgen wij op heldere, vriendelijke en fatsoenlijke manier dat u Klanten binnenhaalt op basis van een Lange-Termijn-Relatie.

Redenen om  uit te besteden

  • Wij kunnen periodiek gekwalificeerde Leads of Afspraken genereren
  • Het voortraject op het gebied van Telefonisch Klantcontact hoeft u niet intern te regelen en dat scheelt een hoop tijd en druk op het Sales-Team.
  • U kunt ons inzetten wanneer dat nodig is waardoor u geen extra personeel hoeft aan te nemen
  • Wij zijn gespecialiseerd in het Effectief benaderen van Potentiële Klanten en het onderhouden van uw Klantenbestand
  • Wij werken met de intentie en inzet om Lange-Termijn-Relaties op te bouwen voor uw Bedrijf
  • Wij zijn als het ware de Katalysator tussen uw Sales-Team, uw Klanten en de Markt

Resultaat

  • Kostenbesparing: tegenover de kosten van één buitendienstbezoek hebt u minstens 8 tot 10 Telefonische Contacten met uw Klant.
  • Meer omzet door Klantbehoud en minder kosten voor het werven van nieuwe Klanten.
  • U kunt direct inspelen op de Wensen en Behoeften van de Klant, eventuele klachten worden direct gesignaleerd en teruggekoppeld.
  • Continuïteit in Leadgeneratie en Telefonisch Klantcontact
  • U en uw Sales-Team worden ontzorgt door de tijdrovende werkzaamheden van deze Telefonische Klantcontacten weg te halen.
  • Meer Klanten, meer Klantloyaliteit en meer Omzet!

Wij zijn ervan overtuigd dat wij veel voor uw Bedrijf kunnen betekenen. We maken daarbij gebruik van onze jarenlange opgebouwde ervaring. Samen groeien en het realiseren van de vastgestelde Doelen op de meest effectieve wijze zijn daarbij de Sleutelwoorden. Wij doen dit vanuit de gedachte dat uw Product of Dienst het best onder de aandacht gebracht kan worden op basis van een Langdurige Relatie met uw Prospects, Leads of Klanten.

“We helpen u en uw bedrijf graag naar een volgend niveau!”