Over ons

De Grote Linthorst B2B diensten

De Grote Linthorst is een Professioneel, Flexibel en Enthousiast B2B Klantcontact Center.
Ons bedrijf is gericht op ondersteuning van al uw Zakelijke Klantcontacten door middel van Telefonische Dienstverlening met veel gedrevenheid voor de Commercie.

Telefonische benadering van uw Suspects, Leads, Prospects of Relaties is één van de beste methodes om mensen tot een gewenste actie te laten komen. U kunt De Grote Linthorst beschouwen als een volwaardig verlengstuk van uw eigen Bedrijf en dus uw Sales-Team.

Zowel voor het Middenbedrijf als voor de Grootzakelijke Markt zijn wij een passende oplossing. Onze Klantcontact- Experts hebben affiniteit en kennis van vele Sectoren en  Branches. Zie “voor wie”-pagina.

Nieuwsgierig geworden naar onze Dienstverlening?

Bel dan 06-223 49 268 of stuur een bericht via onderstaande invul-formulier

Missie

De Grote Linthorst B2B diensten

Het is de ambitie van De Grote Linthorst om uit te groeien naar een B2B Klantcontact Center, die Expert is in maken van Klantcontacten in combinatie met Marktbewerking en Telefonische Dienstverlening, en met gedrevenheid voor de Commercie.

Onze ervaring vanuit het Bedrijfsleven kenmerkt de manier waarop we werken: Gewoon goed en hard werken zijn hierin leidend.  “Doe wat je zegt, en zeg wat je doet”

Ons Klantcontact is altijd Respectvol en Professioneel. Met z’n allen staan we voor Kwaliteit van onze Dienstverlening. De ambitie is om een expert-rol te vervullen voor het winnen en binden van klanten voor bedrijven. Kwaliteit is geen streven, maar een uitgangspunt. Wij willen graag betrokken zijn in de totale Customer Lifecycle van een organisatie met als doel een Bedrijf daarmee te ontlasten en vooral te ontzorgen.

Visie

De Grote Linthorst B2B diensten

De Grote Linthorst wil in een snel veranderende wereld, waarin Klantcontacten steeds belangrijker en complexer worden voor Bedrijven, uitgroeien tot een Klantcontact Center, waarin klanttevredenheid leidend is.

Voor het succes van ondernemingen is een Klantcontact Center in toenemende mate van belang. “Het kennen van de Klant” is steeds meer doorslaggevend als het gaat om de beleving van de Bedrijfskeuze, Product- en/of Dienstverlening.

In een wereld van fusies en grootschaligheid, geloven wij juist in onze Kleinschaligheid, zodat  de klant zich Gehoord en Betrokken voelt in het contact met ons en dus van onze opdrachtgever. We denken mee met uw Bedrijf, en schakelen snel.
In de toekomst zullen de contacten met de klant zich steeds meer via verschillende kanalen afspelen. Wij zijn van mening dat Telefonische contacten in het proces van Klanten vinden tot Klanten binden nog steeds de Krachtige Tool is.

 

Wij willen een optimale bijdrage te leveren aan het Bedrijfsresultaat van onze opdrachtgevers. Dit doen wij door het voeren van kwalitatieve Klant-gesprekken met potentiële- en bestaande afnemers waaruit contacten, opdrachten en dus omzet ontstaan voor onze opdrachtgevers.

Onze Kernwaarden

  • Voelen ons verbonden met uw organisatie
  • Werken met inachtneming van uw bedrijfscultuur
  • Streven naar het opbouwen van Lange-Termijn-Relaties
  • Respectvol, Professioneel en Service gericht
  • Doen wat we zeggen, zeggen wat we doen

 “Wie nooit van mening is veranderd heeft zelden iets geleerd” *

Telemarketing

De Grote Linthorst B2B diensten

Veel mensen denken bij het horen van het woord Telemarketing al direct aan Telemarketingbureaus en Callcenters met Callcenter Agents. Vooral van het Koud en Kil bellen van deze Callcenter Agents, die drammen om iets te verkopen krijgen ze de kriebels. Dit is vooral te danken aan de manier van benaderen richting de consument. Altijd bellen op ongelegen momenten en dan ook nog in de avonduren. Maar ook Telemarketing Bureaus kunnen er wat van. Je hoort direct dat ze een verhaaltje aan het oplezen zijn en dat met een monotone stem. Ongeïnteresseerd en alleen maar uit op scoren.

Degene die dit hebben eenmaal hebben ervaren, hebben nog gelijk ook!!!

Daarom doen wij dit dan ook niet!!! We praten niet eens over Telemarketing of Callcenter Agents, zelfs niet op onze website (behalve in dit stukje tekst om aan te geven waarom we het juist niet doen). Wij hebben dan ook geen grote belzalen met 30 tot wel 100 callagents en beluren capaciteit van 1450 uur per week en nog op te schalen ook naar 10.000!!! …………….

Nee, wij zijn een B2B Klantcontact Center en bellen alleen voor Bedrijven naar Bedrijven, oftewel B2B Telefonische Dienstverlening. Bij ons staat Klantenbinding hoog in het vaandel gebaseerd op warme contacten en het opbouwen van een “Lange-Termijn Relatie”. Juist onze commerciële inslag, door onze achtergrond vanuit de Handel en Dienstverlening, maakt dat wij ons volledig kunnen inleven in uw Bedrijf. Wij bellen namens uw bedrijf naar uw Relaties en potentiële Klanten. Hiermee zijn wij uw Visitekaartje.

 “Verwen je klanten en zij zullen jou verwennen” *

“We helpen u en uw bedrijf graag naar een volgend niveau!”